Rambo

Minns ni de här inlägget? Nu har de gått 1,5 år sedan dess och jag e där till 50%


Mina damer och herrar. tillåt mig att presentera senaste medlemmen i våran familj: RAMBO =)
Numera består hushållet alltså av hela fem personer: Jag, S, vår son Grisen, hans lillebror Rambo och spöket Göran som spökar hos oss. Jisses vad livet kan förändras mycket på bara 1,5 år =D

BTW: grisen e lite traumatiserad eftersom han numera inte får lämna sängen men det är bara för hans eget bästa. Vi e oroliga att annars kanske lillebror börjar tugga på honom :P

Kram o hej
PG

Kommentarer
Postat av: Nahideh

Ah in pedar sag ham baraye khodesh adami shode:)))

2010-09-25 @ 13:53:45
Postat av: Khale joon

Hahaha! Ni är en stor familj nu!



Hälsningar// Sodeh Och mormor Hamideh:D



2010-09-25 @ 16:42:42
Postat av: Linda

hihi så söt! :) Grattis till familjen! ;)

2010-09-27 @ 12:20:00
URL: http://lindamerja.wordpress.com
Postat av: Cattis

Mannen där som har tappats bort, Allt väl med dig?

Ser ut som familjen ba växer o växer.. Kom o tänka på dig idag, lite osäkert på varför, men du dök upp, Jag googlade på som nördar gör, och lyckades hitta din blogg igen :D

Ha det gött!

2010-10-13 @ 10:05:43
URL: http://tuesillevir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0