Nu skämmer vi ut oss!!!

Förra året var de såååååå nära att vi skulle skämma ut oss totalt o skicka fröken Af ugglas till europafinalen. I år är vi DÄR - me en fullständig intetsägande låt =/
Tro mig, vi kommer o sitta framför tv:n o skämmas för att vi e så jävla sist av alla i Norge =/
Själv röstade jag ppå Ola, mest för att jag tror han hade haft en bra chans i Europa. Annars va min favorit de fyra brudarna (va de nu hette)

För dig som inte fattat de än så snackar jag melodifestival (för första gången iår). E de någon ytterligare som funderat på att de känns lite som "best of idol"?

Kram o hej
PG

Kommentarer
Postat av: Linda Holmgren

Alla bara klagar, men inse att Sverige inte är bra i typ....öööh..nåt? ;D Okej, Vinter-OS tog vi endel bra medaljer, men Melodifestivalen? Den har ju varit död sen mitten av 90-talet, hallå? Folket skiter i om det ska vara "schlager" över det (schlagern är död), dom röstar på den som ser sötast ut eller den som har en bra röst. INTE på melodi eller nånting annat. Jag röstade på Anna för att jag gillade hennes röst. Men jag har ju inte heller gillat melodifestivalen sedan nån gång på 90-talet, och är nog den enda svensken (känns det som iaf) som inte tror på sitt eget land när det kommer till sånna här stora tävlingar ;D Vi får väl kanske vara "glada" över att Sverige överhuvudtaget har chans att ens skicka någon representant överhuvudtaget till någon större tävling ;D

2010-03-13 @ 22:34:45
URL: http://lindasescapism.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag håller med, finns inte en chans att den låten vinner..

2010-03-15 @ 16:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0