Norouz

Igår va de norouz (de persiska nyåret) o den perfekta nyårsgåvan kom ifrån mina chefer på chappen i form av ytterligare en säsong på tåget =)

I övrigt så firades de hela hos mina föräldrar. Jag och S hade oxå med oss våran lille son "grisen" (jag vet, de här börjar bli creepy på riktigt) o som sig bör så hamnade barnet i händelsernas centrum. Grisen hade dagen till ära klätt upp sig med en jättesöt fluga och dessutom fick han en mössa i present utav sina föräldrar. Kan meddela att han var mycket glad över mössan som dessutom är i hans favoritfärg =)

Gott nytt år på er alla vänner, ovänner, bekanta o annat löst folk som läser bloggen ;)
Kram o hej
PG


Mor, far och son



Grisen med sin fina fluga passar på och äter en kaka



Grisen leker cool i sin nya mössa



Och han var så glad hela kvällen för sin nya mössa =)



Kommentarer
Postat av: Pontussa

Tycker mig kunna se en viss likhet med "fadern"..

2010-04-01 @ 22:53:36
Postat av: Linda Merja

Vad fin tjej du har :) Och sådan far,sådan son! Likheten är slående ;D ;) kram

2010-04-28 @ 01:18:18
URL: http://lindamerja.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0