Ris & Ros

Lite ris & ros...

Ris:
Telenor/bredbandsbolaget: Deras mobila bredband är sämre än sämst. Slö och lägger av med jämna mellanrum. Från och med idag har jag övergått till tre och hoppas på at slippa krånglet framöver.
Dessutom så vägrar de sälja saker till en i deras butiker om man inte vill/kan betala med kort.

Handelsbanken: Mitt visakort har slutat fungera så jag fått skaffa nytt kort två gånger på knappa två månader. Dessutom får man olika besked beroende på vem man pratar med. Och som det inte vore nog så är en hel del av personalen riktig otrevliga typer.

Ros:
Onoff: De har en jätte bra tjänst där man ringer o förbokar en försäljare, så när man kommer till affären så slipper man köa utan går direkt o snackar med en som dessutom är expert på just det man är intresserad av. Den jag pratade med lärde mig massor om datorer under 45 minuters tid och det hela slutade med att han tyckte Den här datorn borde du köpa men den har inte jag så kolla på andra ställen om de kan ha den!
Det kallar jag service!

Restaurang Akropolis i Nässjö: Underbar go mat och bra service. Och bara en sån grej: När vi var där på nyårsafton och åt nyårssupé så ville ägaren bjuda oss på varsin valfri drink för att fira det nya året! En sån sak gör man inte bara att fjäska för kunder utan det är något man gör med hjärtat!

Så nu har jag gett lite ris och ros =)
Kram o hej
PG

Kommentarer
Postat av: Linda

I oktober när mitt abonnemang på "Felia" går ut så ska jag oxå övergå till Tre!

2010-01-09 @ 21:34:22
URL: http://lindamerja.wordpress.com/
Postat av: Lollo

Tre är det sämsta abonnemang jag någonsin varit med om. Och ingen bra kundservice alls!

2010-01-26 @ 00:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0