West, sweet west

Är på chappen nu för återträff med tåggänget. Det är ju världens härligaste gäng o vi har haft skittrevligt. Igår va vi uppe till 3 o hade oss.

Idag har vi varit hos kulan (westernshop) o kollat in läget. Det är alltid lika farligt att gå in där. Jag kom ut därifrån 900 spänn fattigare men mycket mycket lyckligarre =)
Har inhandlat en ny hatt (en som jag varit ute efer i typ två år), nya hängslen o så en liten samling grejjor som jag ska inreda lägenheten med. Den som är nyfiken är välkommen o komma o titta på de hemma hos mig ;)

Filmen från i somras är oxå färdigklippt o den är precis sååååååååååååå B att den blir bra. Ed Wood hade älskat den =) Kanske kommer den upp på tuben så småningom :P

Kram o hej
PG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0