En sjukdom är en ängel som ibland tar me dig till gud

Egentligen så tycker jag att den här videon e otrolig pretto o sliskig. Men nånstans bakom sliskigheten o de tillrättalagda orden finns något som berör mig. Så jag tänker att om jag orkar lägga upp den här o du orkar titta igenom den i 10 min så kanske vi på nåt sätt har hjälpt den här pojken lr så kanske v ihjälper någon annan. Kanske kan hans historia påverka någon annan i rätt riktning?

Jag vet i alla fall att jag kommer o ha me mig detta:
En sjukdom är en ängel som gud har skickat till barnen för att de ska ha sällskap. Ibland så tycker ängeln att barnet klarar sig utan honom och går ensam tillbaka till gud. Men ibland så tycker gud så mycket om det barnet att han ber ängeln ta med sig barnet tillbaka till honom(lr henne?)
Och gud skickar nog änglar även till de vuxna barnen!

Tycker det verkar som en otrolig bra inställning som skulle kunna underlätta många svårar stunder för många människor. Själv tänker jag på tre människor som just nu har sällskap av änglar och en av de änglarna är jag rätt säker på att han/hon är på tillfälligt besök men de andra två - de väntar på att få ta me sig mina två kära tillbaka till gud. För gud måste älska dem lika mycket som jag gör! För även om jag inte tror på gud så gör de det o då vet jag att han/hon finns där och väntar på dem =)

Kram o hej
PG




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0