Tacos = Libanons nationalrätt?

"I norra libanon finns en liten by uppe i bergen, där invånarna e insnöade hela vintrarna och har ingen kontakt alls med omvärlden. Detta har gjort att kulturen där e mycket välbevarad, så oxå matkulturen. Deras specialitet är TACOS som faktiskt egentligen kommer därifrån o inte mexico som de flesta tycks tro"!

Denna lilla bullshit-historia drog jag i fredags för mina kära vetlanda-kamrater som hade tagit sig tll Nässjö för lite afterwork på en libanesisk restaurang efter att jag hade berättat om dess fantastiska libanesiska buffé bara för o komma dit o se att de serverade tacos denna dag.
Som tur var så trodde ju ingen av dem på mig utan vi skrattade gott åt de hela =P

Jag har dessutom hunnit me ytterligare två stora events denna helg även om jag körde ihop dem. Igår så var jag iväg o hämtade nya bilen som jag för övrigt har döpt till Grey skull som en hyllning till en av mina barndomsfavoriter:
He-man & the masters of the universe
.
Så fort den var hämtat så tog jag o S o körde iväg till Arlanda för o plocka upp hennes mamma som precis var hemkommen ifrån sin semester o så va även den biten avklarad =)

Kram o hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0