Music is my language

Illa illa, va jag missköter bloggen nu =/

Jag har haft ivik igen o måste säga att vi haft skitkul. Verkar som att musiken kan va länken mellan oss precis som jag hade hoppats. De gick igång som tusan när jag satte på låten som ni ser här nere o jag tyckte oxå att texten var ganska passande för denna grupp =)

Haft en riktig spännande helg med då jag fått träffa bl a S:s bror o en del andra av hennes nära o kära. Slutligen har de blitt en hel del biltittande oxå. Måste säga att jag e mycket besviken på Toyota. Hade mer lr mindre helgonförklrat dessa bilar tills jag faktiskt körde ett par av deras modeller o märkte att de e skittråkiga bilar. Men kanske har jag en bil innan den här veckan e över ;) Vi hoppas!!! =)

Kram o hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0