Bibeln

Angående lördagens match så kom en elev me en så skön citat idag:

Jag satt o kollade på matchen, lr ja nästan hela matchen för jag fick tråkigt o satte mig o pluggade istället!

Så bra va de alltså!!!!

Jag har idag gjort något mycket ovanligt: Jag har köpt mig en riktig tjock bok som jag dessutom faktiskt tänker läsa oxå! Vilken bok de är? Bibeln så klart. Och då pratar jag inte om de kristnas bibel (en antik sådan har jag redan) utan en bibel för mig. För om Slash är min gud så måste väl hans biografi vara bibeln - lr hur?
458 sidor - de måste va typ rekord me minst 200 sidor för min del. Vi får väl se om han e lika bra på kloka ord som på gitarrlir - i så fall kommer det att bli en hel del Slash-citat här framöver =)

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Den ska jag också läsa så fort jag får händerna på den. Läste nyss ut White line fever och i somras läste jag ut The Dirt. Jag är helt fast i musiker-biografier :D

2009-10-12 @ 23:02:08
URL: http://sannaniss.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0