WTF?

Jag har suttit på massa möten idag (sk. studiekonferenser) där vi har gått igenom elev för elev o hur de går för dem i skolan o va man ska ha för ev. åtgärder osv. Varenda gång jag e på sånt så kan jag inte låta bli o tänka tillbaka på min egen tid på gymnasiet o fundera på hur snacket har gått på alla möten angående mig. Det måste ju ha varit X antal sånna :P

Men det mest intressanta med mötet var faktiskt en liten rad som någon (elev antar jag) hade kladdat dit på bänken där jag råkade sätta mig under första mötet. Ja, alltså - mötena ägde rum i ett klassrum så de e därför jag antar att det är en elev som skrivit dit detta. Nu ska vi ha en gissningstävling. Två gröna äpplen till den som lyckas gissa vad det stod på den där bänken! Har du gissat? Okej, då kommer svaret här:

mrpg.blogg.se

Vad gör min bloggadress på en skolbänk i jönköping? När jag är 100 på att jag absolut inte gett ut den till nån elev? Detta skulle jag vilja forska lite mera kring.
Fast låt oss säga att det är ett X antal människor som kollat in adressen o gått in på bloggen. Fy, va besvikna de måste blitt. Jag menar de människor som följer bloggar är väl vana vid att de ska uppdateras minst en gång om dagen antar jag? Jag själv är i alla fall sån att följer jag en blogg som inte uppdateras dagligen så tappar jag intresset rätt fort, men samtidigt: Det finns inget tråkigare än "jag tog på mig de här kläderna o sen fikade jag me den o den"-bloggar. Ja ni fattar säkerligen va jag menar.

Nä nu ska denna bloggare sluta babbla
Kram o hej


Kommentarer
Postat av: Emma

var inte så svårt, räcker med att googla pouya golrou blogg, n you got it! men nu ska jag inte skriva mer, eftersom jag är en av dina elever haha :P

2009-11-11 @ 17:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0