Världens undergång är över oss!

Jepp, slutet på världen som vi känner den är nära. På fredag så kommer helvetet att frysa till is, grisar börja flyga o mr PG ta sitt livs första sånglektion. Jag har fått i uppgift att ta fram en låt som jag vill sjunga tills dess. En uppgift som visade sig vara svårare än jag trodde då de finns flera hundra som man vill sjunga, men just nu verkar de stå mellan tre låtar:
  • It's my life (Bon jovi)
  • This I love (guns n roses)
  • Show must go on (Queen)

Under tiden jag letade låt så kom jag över nåt asskumt - Sweet child of mine finns uppenbarligen med på en samlingsskiva me vaggvisor!!! Min ungdoms provokativa musik som min mor senast igår beskrev som de låter som nån sitter o drar sångaren i pungen har gått o blitt vaggvisa för dagens småttingar. När jag tänker efter så behöver vi inte vänta tills på fredag. VÄRLDEN SOM VI KÄNNER TILL DEN HAR REDAN GÅTT UNDER :S
Snacka om att man känner sig gammal - Nu ca 10 månader kvar till o fylla gubbe :P

Kram o hej


Kommentarer
Postat av: jennie

jennie är mållös...

2009-11-09 @ 18:29:06
Postat av: Issa

du väljer inte några lätta låtar!!

2009-11-21 @ 02:46:46
URL: http://fegpoeten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0