Spootlajtz!

Jag har något jag måste erkänna: Jag tittar på dansbandskampen - o jag tycker de e bra dessutom :S

Började egentligen titta på de när jag kom över ett klipp på nätet o såg att date var med. Jag har nämligen semestrat i turkiet me deras basist nångång o när man känner nån så vill man ju sitta där o hejja på. Men av nån anledning så var de inte med nu när jag började följa programmet på tv. Förhoppningsvis beror de på att de har gått till final :P

I alla fall: Så igår när jag tittade på detta så fanns där ett gäng skånska grabbar (jag som trodde att man bara hade med svenska band) som var så icke-dansband de bara gick o de va riktig roliga. Måste erkänna att deras första låt sög röv men andra låten. kolla bara här nedan o njut. Mina damer o herrar, jag ger er Spootlajtz!

Kram o hej




Kommentarer
Postat av: Linda

Börjar du lyssna på dansbands"musik" så slår jag på dej ;D

2009-12-14 @ 13:58:51
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0