vilken natt =/

Mot vissa saker hjälper inte ens min nya sängkamrat, spikmattan. Igår kväll va jag ruggig trött o nacken värkte som bara den. Lite mat, lite piller, en lång varm dusch o så en stund på spikmattan så var jag återigen pigg o kry - o då var de dags att skriva lite här o sen sova.

Men herre min skapare (som jag inte tror på) vilken natt de vatt. Jag svettades som en gris o fick kliva upp fyra gånger för att byta sovt-shirt som varje gång var blöt som om jag varit i duschen me den. Som om de inte räckte så tyckte magen att de va på sin plats att passa på o krångla lite den med. Snacka om att jag var pigg när jag vaknade i morse - NOT!!!

Men vissa saker gör en lite gladare. Som när man ser elever drabbas av drama o musik. Det är så häftigt när man ser hur en övning greppar tag om någon o de e så inne i övningen att de inte bryr sig om nåt annat. de stunderna mår jag hur bra som helst.

BTW en av mina klasser ska på klassresa - till kalmar o äta pizza! De har blivit inspirerade av min resa då jag var i kalmar o åt pizzan som hade vunnit pizza-sm. De på pizzerian tyckte de va så coolt att de ropade ut pizzabagaren som trots att han hade massa kunder satte sig och pratade en stund me mig om pizzans underbara värld o så tog vi lite kort ihop. Han skulle skicka in dem till tidningen sa han. Jag för min del lägger ut ena bilden här på bloggen =)

Kram o hej

sveriges bästa pizzabagare
Jisses, jag har verkligen blitt smalare =D

Kommentarer
Postat av: Linda

nu måste ju bagaren blivit glad av att bli fotad bredvid självaste PG! ;D

2009-05-08 @ 01:02:48
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0