Två månader senare...

Jomen nu har de gått ytterligare en månad o som sagt, denna månad har träningen o dieten sett annorlunda ut. Tanken var inget vikttapp men fortfarande bättre form och mindre midjemått. Så dags att redovisa reslutaten (fanfar):

Midjan:88 (minskning med 1 cm)
Vikten: 70,2  (höjning med 0,4 kg)
Armhävningar: 20  (Höjning med 5)
Situps: 30 (höjning med 10)

Det tyder väl på att jag har gjort av me ytterligare lite fett och börjat bygga på mig lite muskler, så jag e riktig nöjd med månaden. Jag ska försöka köra vidare i samma spår även denna månad men risken e rätt stor att jag inte kommer o orka me det med tanke på att jag nu har årets stressigaste månad framför mig. Jag återkommer om ca en månad igen så märker vi hur de blitt :P

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0