Schlagerkväll över nätet

Har just nu en jättemysig schlagerkväll över nätet. Nu när man kollat igenom alla bidragen tänkte jag lista mina 5 farovriter. Ska försöka lägga upp video på dem imorn om jag hittar nån version från  kvällens final då scenshowen, kläder o scenografi har spelat roll i valet. Här e min lista i alla fall:

  1. Moldavien: hora din moldova. Bara den låttiteln förtjänar en röst o sen har vi energin o glädjen i framförandet o så hennes kläder. PG likes
  2.  Norge: Fairytale. Killen har utstrålning o låten är spännande. O han spelar fiol. Kan man begära mer av en låt?
  3. Bosnien - Herzegovina: Bistra voda. De här grabbarna har så mycket attityd fast me en elegant tillbakahållsamhet. Djurisk råhet i lyxförpackning.
  4. Portugal: Todas as ruas do amor. Den här låten gör mig bara så glad.
  5. Israel: there must be another way. Bra budskap o vakcer o elegant presentation.
Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linnéa Staaf

portugal var gulliga! Men bosnien, mmmmmmhmmmm, i like! :D

2009-05-16 @ 23:34:05
URL: http://metrobloggen.se/duplo
Postat av: Linda

Bra topp 5 :) Fast min favvo är etta i verkligheten ;)



Tack för sällskapet genom ETC iaf! ;D

2009-05-16 @ 23:57:59
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0