Så mysigt

Äntligen har jag rest tillbaka i tiden och är återigen på high chaparral. Sitter nu vid min chaparralsysters dator o ska skriva ett par korta ord innan jag återgår till kamraterna här utanför. Kan säga att hittills har mina förväntningar infriats vilket innebär att vi grillade redan första kvällen jag var här. Slänger med ett kort på några av kamraterna. Imorn ska finkläderna på och det ryktas om att de ev kommer o finnas banditer i buffalo springs som rånar tåg ;)

En av katesbrudarna kom in just o vi sjöng lite Chitty med :P
Förresten, måste nämna att jag antagligen inte kommer o blogga så mycket när jag e här nere eftersom jag inte har egen internetuppkoppling än!!!

Kram o hej


på chappens ögningshelg

Kommentarer
Postat av: jennie

Neeeeeeej, inte lämna lilla mig alldeles ensam här i nassjo trakterna... hur ska jag klara mig har du tänkt

2009-05-21 @ 12:52:27
Postat av: jennifer

du kanske åker ner tidigare än vad jag gör men du är alltid välkommen förbi för att låna mitt internet om du vill :)

2009-06-03 @ 12:29:43
URL: http://elser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0