Premiär

Äntligen har vi haft premiär. Jag e så slut att jag inte vet va jag ska göra av mig men de va de värt. Precis som jag hoppades så gav vi två mycket bra föreställningar och publiken reagerade precis så mycket som jag hade önskat. Det spelar egentligen inte någon större roll hur de reagerar för alla har vi olika värderingar o mognadsnivå men ATT de reagerar e viktigt. Då vet man att de man har på scenen berör o väcker tankar - vilket e precis meningen me all teater.

För alla som vill se den så har vi allmän föreställning på torsdag 14/5 kl 19.00. Platsen e skolans aula =)

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

YAAAY!! Fan att jag inte kan ta mej nånstanns :( Du får spela in och lägga ut på YouTube ;D hehe

2009-05-08 @ 17:58:01
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0