Öppningsdagen

Första dagen på chappen har varit riktig bra. Jag e massa lycklig och inte alls så trött som jag hade väntat mig. Jag har mesta tiden varit i Buffalo och rånat tåg, vilket är ett riktigt trevligt sätt att fördriva en ledig dag på. Jag tyckte att slutrånet var en höjdare då sherifferna möttes av en galen dvärg (spelad av mig) i Buffalo. Det är så gott med vissa av oss tågare som man vet är bra på att spela med i situationerna och göra något riktigt bra av dem.

Vi har btw kört över 700 pers idag. Det är bra många fler än jag hade väntat mig. Slänger också med ett par bilder på ett gäng tågrånare!

Kram o hej

ajaj


tågare

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad nice! ;D haha, första bilden äger! ;D

2009-05-21 @ 20:45:04
URL: http://lindamerja.wordpress.com/
Postat av: marie

JAG VILL OXÅ VARA DÄÄÄR..

2009-05-21 @ 22:43:05
Postat av: SOFIA

oooh gud vad jag saknar <3 Vill dit NUNUNU!!!

2009-05-22 @ 11:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0