I'm back

Jepp så har man inte skrivit på ett par dagar och därmed tappat nästan alla läsare :p

Jag har varit extrem upptagen med jobb o annat denna vecka. O så har jag dessutom som ett brev på posten fått en fysisk reaktion på min stressiga månad. Jag fick ju nackspärr o de har fortfarande inte gått över. Senaste kvällarna har jag bara kunnat ligga på speciella sätt för annars har det gjort för ont för att jag ska kunna sova.

En kul grej: I onsdags så kom jag fram till att jag har varken tid lr ork till att laga mat o diska o sånt. Så på lunchen drog jag till libanesen i Nässjö o köpte kebab o pizza o fyllde kylen med så jag skulle kunna klara mig på kalla pizzor o kebab fram till igårkväll! Lysande idé tycker jag =)

Ska ta det lugnt ikväll o fixa lite jobb o så ska jag grilla för mor ikväll o imorn. Det är typ min morsdagspresent. Tycker de e bättre än o köpa nåt meningslöst faktiskt.

O så måste jag nämna en riktig klantgrej jag har gjort: Jag lyckades i all stress ta fel filmrulle så jag har spelat över bitar av de jag filmat på chappen. Får kolla senare om de va några viktiga bitar lr om de fortfarande går att rädda filmen.

Slutligen lämnar jag er med ännu lite mera humor =)

Kram o hej




Kommentarer
Postat av: Linda

haha! snilleblixt det där med att fylla kylen med kebab och pizza ;) Låter hälsosamt ;)

hoppas nackspärren har gått över!

2009-06-01 @ 13:28:40
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0