Bläää

Lika bra som jag e på att laga mat, lika usel e jag på att städa. Så här ser lägenheten ut just nu:



Men lite ok är det att det ser ut som det gör. Jag har nämligen drabbats av nackspärr. Hade lite lätt nackspärr redan igår och imorse när jag vaknade kunde jag knappt vrida skallen. Kan säga att de inte var någon höjdare o jobba. Kändes som att jag hade en tjock dimma inuti skallen o antagligen var jag febrig med så som jag svettades. Fast de sistnämna e ju faktiskt bra då de visar att kroppen håller på fixar till sig själv. I alla fall - kom hem till lunch o sov två timmar innan det var dags att återgå till jobbet och sätta ljuset för oz.

Som tur var så hade en del av värken o framför allt febern släppt när jag vakande till liv igen. Arbetet med ljuset gick helt ok och jag hade hjälp av en av eleverna som absolut har förtjänat minst 40 guldstjärnor för sitt engagemang.

Nu ska jag lämna er med ytterligare lite chappenbilder - denna gång på några kamrater =)

Kram o hej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0