Back to the future

Nu e jag hemma från chappen igen o bloggen skall återigen uppdateras dagligen. Det har varit riktigt trivsamma dagar =)

Det finns tre anledningar till att jag år efter år söker mig till chappen och tåget:
  1. Mina kollegor på tåget är underbara människor. Det finns oxå en del annat folk på chappen som jag gärna återser varje år.
  2. Jag blir mer och mer intresserad av vilda västern och allt kring den. Numera känner jag mig som mest bekväm när jag e westernklädd. Hoppas de klädmodet återkommer :P
  3. Jag har ett underbart roligt jobb. Vi har kul tillsammans och vi underhåller upp till flera tusen människor varje dag. Och just den där direktresponsen man får av publiken är så nice. 
De här dagarna har varit riktig feta måste jag säga. Det råder en riktig positiv stämning på chappen. Mycket har ändrats till det bättre och jag upplever en annan sorts närhet än tidigare. Jag har oxå fotat och filmat en del under mina dagar där. Tanken är att jag ska ta ut de absolut bästa ur materialet och göra en riktig kort film på max 5 min.

Som vanligt (nästan i alla fall) så slänger jag med ett par bilder med =)

Kram o hej




Kommentarer
Postat av: Linda

det låter verkligen SÅ KUL!! :D Och bilderna är grymma haha ;D

2009-05-24 @ 16:54:53
URL: http://lindamerja.wordpress.com/
Postat av: mathilda bergstedt

vilken cooling ;) hehe längtar efter HC massor!!

2009-05-24 @ 17:06:53
Postat av: jonny

hehe va är resten av bilder och filmer

2009-05-24 @ 18:05:26
Postat av: Laisa

Ja nu känner jag ju igen dig!!!

Kram

2009-05-24 @ 23:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0