Äntligen ljusnar det =)

De flesta tycker att man bara ska jobba så mycket som man får betalt för, annars blir man utnyttjad. Jag håller me till viss del, men man ska komma ihåg att man kan få lön i så mycket mer än kronor. Som t ex lugn o ro =)

I torsdags så skulle jag o två andra sätta ljus samtidigt som de skulle repas. Det slutade i katastrof me riktig hemskt ljus, så idag var jag o en av eleverna i aulan under två timmar o bara fokuserade på att få dit sex lampor. Jag blir så nöjd när man kan göra någonting grundligt. Det är så skönt när man kan ta sig tid o felsöka utan stress o sånt.

När vi var klara så gick jag och tänkte på hur mycket teatern har utvecklat mig. Min tekniklärare borde sett mig nu när jag felsökte bland 50 000 sladdar osv. Jag som aldrig lyckades lära mig ellära o har tummen mitt i tån.  O de människor som retade mig när jag va liten för att jag va höjdrädd borde sett hur jag hängde ut från en stege flera m upp i luften som om jag aldrig gjort annat! teater e utvecklande - på så många plan =)

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

Teater is the shit!!! :D

2009-05-08 @ 01:03:54
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0