Detta är bara en bit av mig ;p

Självcensuren är en alltid lika intressant tanke. Hur mycket av mig  skall jag visa upp här och vad ska jag dölja? Jag har hittills försökt låta bli att skriva om sånt som kan skada mig själv eller någon annan på något sätt. Men i morse hade hjärnan tagit semester efter en sömnlös natt och jag skrev en lång, utlämnande och vacker text. Fast jag hann aldrig skriva färdig den innan jag försvann till jobbet. Nu när jag skulle sätta mig och avsluta den så hade min dator fått krupp och 90% av texten var borta.

Jag tog det som ett tecken om att min dator e kärleksfull och öm och bryr sig o tar hand om mig när jag själv inte tänker efter riktigt. Så jag försöker inte skriva om texten utan e bara glad att jag har en så söt o snäll dator =)

***************************************************************************

Jag lyssnar på morgonens morgonpasset i p3 just nu. Detta e nog det mest intressanta program alla kategorier både va de gäller tv o radio. O den där Hanna hade man lätt dejtat bara för hennes dialekt hehe
Hon påminner massor om en för mig speciell person. I alla fall, de pratar om att kolla upp den man ska dejta på internet. Tydligen finns de människor som läser andras bloggar o blir sedan så  intresserade att de vill dejta personen i fråga.

Visst e tanken lockande att någon skulle läsa min blogg och finna mig så intressant att den personen skulle vilja dejta mig och lära känna mig bättre. Men det är just det som är grejen - ATT LÄRA KÄNNA MIG BÄTTRE! Jag hoppas att ingen tror att den del av mig som jag visar upp här är hela mig.

Det får mig att tänka mig på en annan sak:
Jag har träffat en del människor när jag jobbat på chaparral som blivit mycket intresserade av mig, bara för att sedan tappa intresset när de lärt känna min riktiga person. Visst, som skådespelare så bör ju alla ens roller återspegla en bit av en själv (som modellen här under visar.) Men jag är så mycket mer än en bit som jag dessutom förstärker.



Det är för mig fascinerande att de finns människor som på allvar tror att jag ska vara som en vild cowboysare som rånar folk o har en energinivå som ett rymdskepp. De av er som som känner mig vet att jag är en riktig laid back kille som e riktig genomsnäll. Intressant då att jag oftast får spela en riktig elak typ hehe

Nä nu räcker de för denna gång

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: m-tina

du har så rätt...bara en liten del finns här...man är så mycket mer...;)

2009-03-30 @ 21:01:25
URL: http://shyus.blogg.se/
Postat av: Linda

Starkt jobbat, PG's dator! ;D hehe fast iof synd att texten försvann..



Jag tycker du är en cool, snäll och asrolig person att umgås med, dom timmarna jag träffat dej iaf! :D Du är faktiskt inte ens en cowboy i mina ögon ;) heheeh

2009-04-02 @ 17:34:09
URL: http://lindamerja.wordpress.com/
Postat av: PG

jag e visst en cowboy, en astuff sån till o med :P

2009-04-02 @ 19:26:59
URL: http://mrpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0