Jag slipper armhävningarna =)

Schlagerfesten igår var en stor succé och alla inblandade var mycket nöjda med kvällen och natten. Under tiden vi partade och firade att jag skulle slippa 300 armhävningar (det var nog mest jag som firade det. De andra var lite besvikna för det) så passade bloggen på att locka till sig rekordmånga besökare - SKOJ =)

Angående själva schlagern: Jag förstår inte hur Svreige och svenska folket tänker när det gäller det här med låtarna och vilka man röstar på. Jag tror inte att vi har skuggan av en chans att vinna i europa. Tror faktiskt inte ens att vi tar oss till final =/
Det absolut bästa med finalen var den ryska pausmusiken =) Det här är vad jag kallar humor. Kolla in videon och kvalitén till trots - NJUT!!!

Kram o hej



Kommentarer
Postat av: evil

härligt att en annorlunda låt gick vidare!

De gamla trad. har vi ju provat några år och hur bra har det gått???? vavava?

2009-03-15 @ 21:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0