Skäms, ta mig fan!

Igår var det VM-kval i fotboll för herrar och Portugal tog emot Sverige. Portugal anföll i 80 av de 90 minuterna o sverige i typ 3. Efteråt verkar både svenska laget, media och de så kallde experterna supernöjda. Detta förstår inte jag!!!

Ok, vi hade tre bjässar i försvaret i form av vår målvakt o de bägge mittbackarna men hur kan man applådera ett lag som inte ens försökte vinna???

För en vecka sen tyckte jag att Nässjö skulle skämmas. Nu e de dags för hela Sverige att skämmas. Vi är tydligen fega kräk som inte vågar vinna. Förresten behöver jag nämna att Sverige i sina tre senaste VM-kvalmatcher gjort NOLL mål?

Kram o hej

om sveriges landslag

Kommentarer
Postat av: jennie

jaaa du, knepigt det där. Svenska idrottsmän säger alltid att de är sååååååå nöjda om de kommer bland de 10 bästa.

Aldrig fattat riktigt varför man inte vågar sticka ut lite mer... men jag är ju lite knäpp

2009-03-29 @ 17:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0