Sorry but not tonight :p

Melodifestivalen berör! På lördagar, då jag skriver om låtarna direkt framför tv:n så har jag dubbelt så många besökare som övriga dagar. Men ikväll kommer jag att bryta den lååååååååååååååååååååånga traditionen (som pågått i hela två veckor) o inte liveblogga. Men de flesta av oss har ju sett alla låtarna under delfinalerna så jag nöjer mig med att så här i förhand, lista mina två favoriter:

Star pilots och Sarah Dawn Finer. Här kommer ett löfte: Går ingen av dessa till final så ska jag bojkotta finalen! Nej, shit, jag skojar! Missa fianlen går ju inte :p Men jag lovar o hålla på alcazar i finalen hehe

Internet är btw mindre än man tror. Jag googlade på rollfunktioner och först film och sedan teater för att försöka hitta någon annan skola än den jag lär ut. I bägge sökningarna så var bloggen du just läser första träffen :p

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0