Sjukt många tankar

Återigen tack alla fina människor som läser bloggen och kommenterar antingen här eller direkt till mig =)
Idag har jag umgåtts med B igen. Som vanligt var det mycket givande men jag är så tjock i huvudet av alla tankar att jag måste låta dem vila o sjunka ner lite innan jag kan formulera mig om dem överhuvudtaget. Under tiden får ni underhålla er med denna underbara video som den goda (namnet till trots) miss evil har tipsat mig om. Jag skrattade i alla fall en hel del :P

Kram o hej


Kommentarer
Postat av: evil

Evil här :)

och klippet blir ännu roligare när man sett Björn snacka om WoW i parlamentet.

Han är så grymt kul ibland. Jag hoppas verkligen det är Björn Gustavsson du snackat med när du skriver att du snackat med "B" :D

tjingeling

2009-03-03 @ 18:16:30
Postat av: Cattis

Haha gammal woware här, pinsamt att folk blir så beroende.. vilken rolig klipp

2009-03-04 @ 10:21:42
URL: http://tuesillevir.blogg.se/
Postat av: Linda

tankar är bra....eller ja...jag har inte haft bra erfarenheter av det men för dej kanske det är bra ;D

videon funkade inte :(

2009-03-06 @ 00:16:59
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0