Schlagerfinalen

Så var det då dags för finalen och schlagerfesten till trots så kommer jag försöka mig på lite direktbloggande. Fast är nån av låtarna i årets final schlager? Inte vad jag kan minnas. Här kommer ett löfte inför finalen: Vinner Caroline af Ugglas ska jag imorgon göra 300 armhävningar!!! Hon får bara inte vinna! Vi kommer då o skämma ut oss alldeles i Europa :(
Ok här är kvällen låtar med kommentarer (vi får väl se om min uppfattning om låtarna har förändrasts något sen sist):

  • Måns Zelmerlöw, Hope & Glory: Vad bakgrundsdansarna kan förbättra en låt. O så - ge mig hans kläder :p

  • Caroline af Ugglas, Snälla Snälla: Som sagt - 300 arnhävningar om hon vinner. Snälla, snälla , snälla, rösta inte på henne =p

  • Agnes, Love Love Love: Åh gud, hon har ju verkligen ingen scennärvaro. Håret tar över helt!

  • H.E.A.T, 1000 Miles: Skitlåt i sten läcker förpackning. Lampkåte PG likes :P

  • Emilia, You're My World: Mysig men intetsägande låt!

  • Alcazar, Stay The Night: Samma färgtema o tanke som jag hade till "En natt i februari", läckra effekter, grym närvaro o het dans. Ok, jag erkänner: Jag gillar de här :) Kom ihåg: Schlager ska va GAY :p

  • Sarah Dawn Finer, Moving On: Citat från en på festen "nu kom de in med badrockar oxå". Jag älskar dansarna. O låten e trevlig :p

  • E.M.D., Baby, Goodbye: De har ju bytt kläder. Mycket trevligare denna gång. Fan denna låt sätter sig - tyvärr =/

  • Sofia, Alla: Återigen citat från festdeltagare "lite japan, lite moraträsk" Jag tycker  fortfarande att det är för mycket Aten-OS över denna låt men den e trevligare denna gång.

  • Molly Sandén, Så vill stjärnorna: Ytterligare en låt som har växt sen sist, men varför har hon lakan på sig?

  • Malena Ernman, La Voix: Hon känns mycket mera avspänd på scenen men hela showen o låten känns som too much

Vi på festen verkar i alla fall va överrens om att Petra suger!!!

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Ronja

Petra är bäst!! Och H.E.A.T eller Alcazar ska vinna hela skiten!!!

2009-03-14 @ 21:43:06
URL: http://bardhronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0