Såååååååå trött

Idag har de vatt full rulle: Bilen skulle hämtas efter service, vilket gick på över 5000 men ändå lägre än jag hade trott. Så nu kanske jag överlever även sista veckan i månaden =p
Sen va de packa me sig de sista ifrån Nässjö, dra in o handla lite snabbt o sen köra till lägenheten och lämna frysvarorna, för resten hann jag inte med. Hann dock med o ta en shake, vilket fick bli min lunch innan jag körde vidare till jobbet. Hade sen en mysig lektion på jobbet.

Kom hem kl 6 o så va de bara o packa upp de sista och sen börja med maten. Sitter nu här o väntar på att värktabletten ska verka (har sjukt ont i nacke o huvudet) så ska jag sätta igång o göra treornas rollfunktionsprov vilket bör ta ca 3 timmar =/
BTW - mamma, eftersom jag vet att du läser detta: Jag har snott en karta me ipren ifrån er. Bara så du vet ;)

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: mamma golrou

Jag hoppas att du har börjat att trivas med din ensamhet. Ta det lungt o ha det bra. Krya på dig.

2009-03-04 @ 21:03:01
Postat av: Linda

Det bästa med att inte vara intresserad av körkort eller bil-innehav: Billigt!! ;D ;D

2009-03-06 @ 00:07:08
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0