Såååå sent

Ikväll var det utvecklingssamtal och därefter jobbade jag en stund med min monolog som jag ska framföra imorn eftersom jag lovat eleverna det. Jag hade tänkt o hinna med o skriva o öva in den på  lektionstid men det visade sig att jag fick fullt upp me annat på lektionerna.

I alla fall så kom jag hem först vid 21 o så skulle jag laga maten som jag planerat i över en vecka. Problemet är bara att maten i fråga tar sån tid att jag fortfarande inte fått nån mat i mig. Klockan hinner nog bli en bit över 23 innan jag får någon mat, så det var tur för mig att jag åt riktig lunch idag isället för pulver o tog en macka på eftermiddagens möte :p

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0