Roadtripp

I förigår hade jag en  liten roadtripp. Åkte till Gävle på seminarie. Resan började 06:00 o jag var åter hemma 01:30 efter tolv timmars bilkörning. Jag kan säga att jag var något trött efter den resan o det är först nu som jag börjar känna mig som människa igen. Resan underlättades dock betydligt av att jag hade sällskap i bilen av den skönsjungande fröken linda som hoppade på i motala o åkte fram o tebax bara för att hålla mig sällskap och underhålla mig med sång o spökhistorier.

Hon passade oxå på att föreviga denna fantastiska resa som innehöll bl a 3 Mcdonalds-stopp (jag vet, dieten gick kalasbra den dagen) Vidare fick jag världes sötaste bil i present. Det kanske kommer ett kort på bilen längre fram men till dess för ni nöja er med ett par bilder ifrån resan!

Kram o hej

Frulle på mcdonald roadtripp09
Me is hungy

Kör bilen till Gävle
Så tokig blir man av den nyttiga mcdonaldsmaten

Dagens sista mål på mcdonalds
Vi har precis avslutad måltid nr 3 på donken o är lyckliga o ovetandes om dimmhelvetet som väntar på oss =p



Kommentarer
Postat av: Linda

haha yaay! :D Men dimman tog oss inte iaf ;D

Jag lånar den sista bilden till min facebook, I hope it's alright ;D



Längtar redan till Roadtrip nummer 2! ;D

2009-03-19 @ 16:55:52
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0