Pinsamt =/

Andra dagen i Vetlanda och jag mår mycket bättre än jag gjorde igår. Jag har tom tränat idag. Imorn ska jag upp tidigare till jobbet för o hjälpa en kompis med bilen innan vi börjar. Sånt som man kan göra när man bor här :p

Tränade som sagt idag för första gången på 51 dagar. Dagens träning bestod av 30 mins lätt joggning och så gjorde jag styrketestet som jag nämnt i tidigare inlägg. Resultatet var inte bara chockerande, skrämmande, pinsamt och fruktansvärt dåligt - det var inte ens bra! =/

Jag klarar tydligen av hela tio armhävningar och fantastiska lika många situps just nu. Alltså detta e sjukt! Så klen har jag inte varit sen jag började gymnasiet. Detta e typ resultatet av den intensiva jakten på kilon som jag hade i höstas där jag medvetet brände muskler, i kombination med de där 51 dagarna då jag inte lyft på arslet. Jag får skylla mig själv och visa mig själv och omvärlden hur långt man kan komma på en månad, bara man är engagerad!

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Ronja

hatar du mig fortfarande? xD

2009-03-05 @ 21:50:51
URL: http://bardhronja.blogg.se/
Postat av: Linda

Men bra! Nu fick jag ju ångest över att jag är en sån jävla latkorv och tycker det är jogging att gå fyra trappsteg liksom :p

men applåder till dej ;D

2009-03-06 @ 00:05:36
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0