Lägenheten

Har haft en riktig kreativ dag. Morgonlektionen flöt på och ett filmmanus håller på o tar form där. På eftermiddagen va de regi av "Ingenting är bra hejdå" som gällde och trots att vi hade en massa folk borta så blev det riktigt bra. En scen mellan två killar som jag faktiskt varit riktig nervös inför gick sjukt bra! Jag får ett leende på läpparna av att tänka på den scenen =)

Det var oxå inga problem att kliva upp idag och för första gången sen jag började med dieten börjar kroppen kännas i harmoni. Jag vet ju att när jag börjar med dieten så tar det ett par dagar för kroppen att ställa om sig och avgiftas!

Nu har jag gjort en fantastisk medelhavsinspirerad bulgursallad som jag ska ha kyckling till. Jag har nämligen bjudit över mina päron på middag. Under tiden jag väntar på dem så sitter jag här =)
Här kommer btw de utlovade bilderna på lägenheten...

Kram o hej



 

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hallå, glöm inte att jag va me i scenen :P xD

2009-03-06 @ 18:49:49
URL: http://bardhronja.blogg.se/
Postat av: Linda

Mysigt!! :D

2009-03-06 @ 19:10:24
URL: http://lindamerja.wordpress.com/
Postat av: mathilda bergstedt

det har inget med detta å göra men jag skulle behöva prata med ngn, så jag frågar dig eftersom jag vet att man kan prata med dig! msn ? kramkram

2009-03-06 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0