Inte igen =p

Vilken dag alltså: I morse när jag skulle till jobbet så märker jag att bilen inte vill starta - trots de 5 laxar som man la på den förra veckan! Alltså va de bara o kuta järnet till jobbet (de 40 minuterna tog jag på 23 denna gång).
Jag hade en stor lucka i schemat idag pga av de hade satt in extra möten på eftermiddagen. Alltså gick jag hem och sen till jobbet igen och  handla o så hem igen. FY FAN va jag har promenerat idag. Jag kommer o va så jävla vältränad innan jag fått igång bilen :P

Väl hemma har jag ätit stekt lax med ugnsgrillade broccoli och basilika- och citronsås och nu väntar jag på House. Jag kommer inte o köra nån wii fit ikväll dock för jag har ordentligt med träningsvärk ;p

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Pajje

Fan vad jag saknar din mat....ska göra mig lite nudlar nu, då fattar du hur illa det är va? :D

2009-03-10 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0