Inspirerad

Jag känner stor inspiration för vissa saker just nu. T ex så fick teatertreorna en uppgift om en kort monolog som de ska göra på tre veckor. Jag tyckte uppgiften var så skoj (självgod som jag är) att jag bestämde mig för att även göra den själv, så nu håller jag på o skriver på en kort monolog där jag ska vara Churchill. Det visade sig att denne cigarrökande man var mycket mera intressant än jag hade väntat mig dessutom :p

En annan sak som inspirerar mig just nu är musiken till "ingenting är bra, hejdå".  Jag har bestämt mig för att strunta i originallåtarna o ha sångtexterna mera som dikt till musik. Och på tal om musik så känns även morgondagens schlagerfest hos mig inspirerande :p

 Fast det som ger mig störst inspirationskälla är att idag blev det klart att jag även denna sommar skall agera vildsint cowboysare på chappen. Ser faktiskt riktigt mycket fram emot o träffa gänget. Förra sommaren var ju ingen höjdare för min del eftersom jag dels var riktig sjuk över halva säsongen och dels var där jag var i livet. Nu är jag någon annan stans i livet - vilket känns toppen. Det känns dessutom härligt att man är så pass uppskattad av människor som jag tycker riktig bra om =)
Slutligen ska jag bjuda på ett kort me den galne cowboysaren :P


Kram o hej

07

Kommentarer
Postat av: mathilda bergstedt

måste påpeka att de finns fler än du som både ska jobba på HC i sommar och som längtar dit!!! hoppas att allt är bra med dig ?! kramkram :)

2009-03-13 @ 18:40:58
Postat av: Linda

fan vad chappen är nostalgi för mej ;D hihi

2009-03-14 @ 14:00:43
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0