Ingen mår så bra som jag

Vissa dagar är bara tyngre än andra. Då måste man pusha sig själv som fan. Ett bra sätt är ju musik. Det är t ex vetenskapligen bevisad att musik med högt tempo och positiv text ökar ens prestationsförmåga. Ett exempel på en sån låt e Adam Tenstas My cool. En annan är låten här nedan som jag har som pepplåt varje gång de känns som att man helst av allt vill krypa ner i sängen o ligga kvar där ett par dagar. Och den har gjort sitt jobb varenda gång med :p

Kram o hej



Kommentarer
Postat av: Zemoz

Fan! Den funkar riktigt bra :D Nu ska jag studsa iväg till skolan, sen betala räkningarna med ett leende :D



"Hyran blev betald idag och jag har lite pengar kvar" :D

2009-03-25 @ 13:20:57
URL: http://sannaniss.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0