Gott nytt år!!!

Gott nytt år allesammans!
Idag är det persiskt nyår. Jag har fått världens finaste present av mina teaterelever i form av stenhårt arbete med två scener som blev hur bra som helst :p Jag vill oxå nämna att de flesta som inte var på scen jobbade oxå mycket bra =)
En annan mycket rolig present var ett samtal av en gammal bekant som jag inte haft kontakt med på några månader. Hon ringde bara för att önska mig gott nytt år =)

Förresten så var jag stressad alldeles i onödan. Allting har gått hur bra som helst idag! Sitter nu hos mina föräldrar och väntar på den traditionella nyårsfisken. När man är här så får man glömma bort allt vad dieter heter, men jag ska försöka hålla mig ifrån att äta sötsaker i alla fall även om det hör till traditionerna.
Så fort vi har ätit så ska iväg och hälsa på lite folk med, sen är nyårsfirandet avklarat - för min del i alla fall.

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: evil

vart tog hoppandet över eld vägen?

sluta med ditt diettrams på momangen

det räcker om du slutar med dina nervgifter i form av sötningsmedel har jag ju sagt! mer socker och fett till hjärnan! en kvinnlig vän som också firar nyår, måntro? hihi

2009-03-20 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0