Dude, where is my car?

Jag känner lite stress inför morgondagen beroende på att jag inte har bilen hemma. Dels så skulle vi spelat in en film på morognen där min film behövdes. Nu tror jag i o för sig att vi kan få tillräckligt att göra ändå men bilen hade suttit fint. Dels så måste jag stressa järnet efter sista lektionen för o hinna ta tåget. Sen så ser jag inte fram emot o gå till jobbet med packningen heller måste jag erkänna!

Ikväll har jag suttit o förberett morgondagens lektioner. Återigen har jag tittat på den mycket kloke Fredrik Häréns föreläsning på utube som en klass ska titta på imorn. Jag vill inte lägga ut hela hans föreläsning här men kan rekommendera dig att kolla upp den. MYCKET GIVANDE!!!

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0