Äntligen helg

Igår blev de inte nåt bloggande. Hade nämligen en kompis här. Jag kom från jobbet, somnade en stund och sen var jag o hämtade henne från stationen. Hon tyckte att jag verkade annorlunda - sårbar på nåt sätt. Antar att hon har rätt!

Det har varit en extrem hård vecka för min del och det har nog satt sina spår. Jag hade t ex inte orkat diska på 3 dagar. Och jag kände mig skör i kropp, knopp o själ. Men en trevlig kväll me bra sällskap och lite ordentlig sömn så känns det genast lite bättre. Jag hoppas på att resten av helgen blir extrem lugn så jag kan ladda om och va mig själv på måndag igen. Mina planer för helgen: Plugg, film, fotboll, städning och promenader =)

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0