<3

The gr8est thing u ever learn is to love n to get loved in return. En gång i tiden kunde jag säga massa fina ord och mena dem. Nu kan jag oxå säga massa fint, men jag menar dem inte.
- Hej anden i flaskan, jag önskar att jag nångång ska möta någon som jag vill säga förljande ord till och som uppskattar dem till fullo:

Att ge upp dig är så svår
Att vara utan dig är så smärtsamt
Mitt liv känns som rena döden
Utan dig som mitt månsken
Min existens är din
Och ditt hjärta är som syre för mig
Går du iväg blir det min död
Du e den som håller mig uppe
Säg inte att vi måste skiljas åt
Om du inte finns, finns inte jag heller
Utan dig räcker jag ej till
Om du lämnar mig
Så har jag inget hopp om mitt liv

Mitt liv har varit en stor plåga tills nu
Men när jag såg dig så förstod jag
Att kärlek fortfarande kan uppstå även på jorden
Människor har krossat mitt hjärta och lärt mig
Att gömma undan mig och det från omvärlden
Kom o trösta mitt trötta hjärta
Jag vet att mitt liv utan dig är i spillror
Om du går iväg så dör jag
Säg att du stannar hos mig

Visst livet fortsätter ändå
Men jag vill också säga att jag har en egen stjärna i himmelen
Som lyser upp min livsväg
Låt mig säga det alla redan vet
Att änglar finns det få av
Och jag vill också min egen
Har väntat hela mitt liv på den stund
Då du säger att du vill dela mitt liv
Utan dig finner jag inga fler ord

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

awwww så fint!

2009-03-26 @ 23:32:04
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0