Turistguide

Sorry att de inte blev nåt skrivet igår men ibland händer de lite för mycket omkring en :P

Saker som du bör göra när du besöker chappen är att:
  • Åka tåget minst 2 gånger
  • Se Lucky Luke-showen
  • Se västern-showen
  • Äta chiliconcarne i Old Mexico
Har du lite tur så kan du kanske åka tåget som kommer fram mitt i lökens show oxå så e du mitt i händelsernas centrum =)

Saker du bör undvika när du besöker chappen:
  • Indianshowen
    Jag förstår verkligen inte nöjet me o titta på ett gäng fjäderklädda människor som står runt en trumma med ryggen mot publiken o slår på den medans de ylar samtidigt som en minst lika fjäderklädd typ hoppar runt dem o utför nån sorts dans som mest liknar något som jag skulle kunna göra när jag e så pass full att jag knappt kan stå på benen.
Igår passade jag oxå på att ställa iordning min stuga inför kommande helg så att jag o min blivande roomie ska få så mycket space som möjligt. Ser nu verkligen fram emot sex veckor med massor av jobb, tågrån o härliga kvällar. Håll bara tummarna för ett bra besked idag =)

Kram o hej


jag o maestro
Jag o maestro rockar loss under midsommarfirandet :p


Jag är alldeles uttråkad under indianshowen men jag har i alla fall fina kläder =)


Kommentarer
Postat av: Fia

håller tummarna så de bara ryker om det!!!

Blir ju så sugen på att komma upp till dig så jag nästan vill sjukskriva mig 1 vecka :)

2009-06-22 @ 10:01:07
URL: http://www.finest.se/fiiia
Postat av: Linda

Jag får alltid nostalgi kickar när du skriver om Chappen ;D Jag har bilder från när jag o syrran var där när vi var små haha ;D

2009-06-22 @ 11:09:47
URL: http://lindamerja.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Du hade en kulturell upplevelse som inte går att uppleva när som helst och var som helst. Du fick lära dig någonting utav upplevelsen...The chicken dance =)

De kulturella skillnaderna ska man ta vara på.

2009-06-22 @ 16:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0