Känslosam dag

Idag har varit en känslosam dag. Var så rörd när jag kom hem att jag var alldeles matt. Det har varit så många fina avslut idag att jag inte kunnat ta in beskeden om ev nystart. Har lite svårt o sortera i allt detta just ikväll så jag får väl återkomma me kloka tankar o så längre fram :P 

Imorn ska man till 08 - de ska bli intressant o se hur de blir :p
Jag kommer väl o tänka en hel del under helgen med eftersom jag har ett större beslut att fatta tills på måndag med.
Nä nu ska jag fortsätta tänkandet!

Kram o hej


Kommentarer
Postat av: Frida Hagström

Uscha låter jobbgigt med stora beslut. Hoppas det blir något skoj.

2009-06-04 @ 21:12:21
URL: http://sweetashell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0