Låtsastennis

Idag har det varit säsongspremiär för försäljaren och han sitter riktig bra alltså =) Jag har idag kunnat byta till mig massa kex, godis o cigaretter men dagens två höjdare var dels ett gäng ungdomar i gymnasieåldern som bytte en dosa snus mot en tomhylsa o dels  en liten söt tjej på typ 3-4 år som bytte till sig en hylsa mot lite läsk och en kram. Hon var såååååå söt =)

Jag har sjukt mycket inspiration på vagnarna just nu men däremot känner jag mig hämmad i Buffalo. Jag brukar vanligtvis va en retsticka o busa rätt bra där ute men nu vill jag verkligen undvika o dö eftersom jag då kan landa snett o förvärra nacken. Alltså håller jag lite lägre profil än vanligt. Vi ser fram emot den dagen då inspirationen infinner sig även ute i buffalos sand =)

Säkerhetstänket i chaparral är iår riktigt bra. Man har inte bara en A-plan för att förhindra olyckor utan även en B o oftast även C-plan. Desamma gäller personalomsorg. Jag upplever att vi blir riktigt bra omhändertagna så länge vi sköter våran bit =) En sån där liten detalj som jag har uppskattat idag var när en av tågsheferna på morgonen sa till mig att jag inte behövde ha säljarens rock på mig - utan att jag hade frågat lr nåt =)

En annan skön grej: Efter jobbet va vi 5 grabbar som drog o badade o sen när vi skulle torka så stod vi på rad me ryggen mot solen o så kom vi på att de här ser ut som om vi tittar på nåt. O så bestämde vi att vi tittade på tennis o så vred om skallarna samtidigt o applådera osv. Till sist kom de dit ett gäng tjejer som undrade va vi höll på med. Vi tittar på tennis, sa vi o de stod o tittade me oss i ett par min innan de kunde lista ut att de va låtsastennis o ingen riktig match vi tittade på :P

Kram o hej


Kommentarer
Postat av: Frida Hagström

Haha inte skrämma slag på brudarna =) Dom måste ju tro ni inte var riktigt kloka.

2009-06-30 @ 13:43:46
URL: http://sweetashell.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAHA! Fan, jag vill va en dag på chappen, kan jag inte få VIP-pass? ;D

2009-07-01 @ 17:22:38
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0