Midsommar bland cowboysare

Återigen är jag på chappen på o denna gång har S hakat på så vi kan fira midsommar ihop. En annan som är åter på plats är min gode vän Maestro som är en underbar gubbe ifrån Polen. Kan nog ägna minst ett helt inlägg om denna fantastiska människa men det tar vi nån annan gång.

Däremot tänkte jag berätta att jag har pratat med en av tågcheferna om min skada och vi kom överrens om att vi skulle ta ett gemensamt beslut om mina möjligheter att jobba iår efter att jag varit hos sjukgymnasten på måndag och fått höra vad jag ska o inte ska göra.

Nu ska vi snart iväg o fira midsommar. Mr PG är som sagt alldeles nykter och det känns lite ovanligt på midsommarafton. Jag har minskat på värktabletterna och istället har jag börjat massera mig själv med en värmande massageolja. Det funkar rätt bra men nattetid e fortfarande skit. Hoppas på förbättring där med snart =)

                             *****************************************

Det är många som vill prata politik med mig i dessa dagar. Dels beroende på en del av mina inlägg o dels pga läget i Iran. Det tycker jag är kul för det är ett intressant ämne att prata om tycker jag.

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du hade en bra midsommar :D kram

2009-06-22 @ 11:13:24
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0