Turistlekar =)

S har taigt en massa fina bilder med sin kamera som jag tänkte lägga upp här så förstå min frustration när jag märker att hennes kamera tar XD-kort o min dators kortläsare inte kan hanter de :P Jag får väl utlova bilder längre fram helt enkelt.

Idag har jag mest lekt turist och guidat runt S i parken. Det har varit trvisamt men gud vad det tar på krafterna. Vi gav upp vid 6-tiden o återgick till stugorna där bägge två slocknade mer eller mindre direkt.
Jag har oxå testat att dra ner ytterligare på den kraftigaste av medicinerna med hittills gott resultat. Jag fick tom nöjet att dö på mitt enda rån ute i Buffalo idag och även om jag gjorde det lite i slow motion så kändes det inte alldeles skit i nacken. Ser väldigt mycket fram emot måndagens besök hos sjukgymnasten :P

För övrigt kom jag på nu att jag borde gnälla lite mindre om min nacke här på bloggen o istället prata om roligheter =)

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0