Piknik i solen

Söndagar kommer o va min lediga dag framöver o så även idag. Vädrets makter har varit på min sida o solen o värmen har varit framme hela dagen så mr PG har tagit me sig S på piknik vid sjön idag. Tro mig, en varm sommardag e ett par badshorts så mycket skönare kläder o ha på sig än westernkläder me knäppt skjorta, väst, bandana o allt annat som hör till :p

En trevlig ny bekantskap var de heta räkor som vi hittade på kvantum o gjorde riktig niciga mackor med =)

O så till dagen funderare: Hur mycket förändras man egentligen med åren? Hur mycket av den 15-åriga Pouya finns kvar i dagens PG. Jag tror inte att jag är rätt person att svara på den frågan, men tycker att de är en intressant fråga. Vilken del av mig är så genuint jag att den har hängt med under alla åren trots alla förändringar som funnit med på vägen?

Kram o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0