jävla kyl

Det är lite sugigt just nu. Igårkväll så började elen krångla o jag hade noll ström i hela lägenheten. Imorse när jag fick tag i en vaktis så visade sig att de beror på att de e kortslutning i kyl/frysen. Så jag har kört över alla mina frysvaror till en kompis o kylvarorna tänkte jag antingen ha i kylen på jobbet lr slänga för misstänker att en del av dem redan hunnit bli dåliga.

Måste få tag i hyresvärden oxå för tydligen så e de hans sak o fixa detta även om han pluggar i malmö. Shit alltså - detta måste fixas o de snabbt. Me mitt matintresse så går ju inte o va utan kyl alltför många dagar!

Angående skägget: Yes, de e chaparralskägget som ska av i augusti igen =)

Kram o hej


Kommentarer
Postat av: Linda

aww, stackars! klappa på

Jasså det var Chappen-skägget du hade odlat så fint? Tänkte inte på att det var därför ;D

kram

2009-06-10 @ 19:21:30
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0