Jag tror på gud!

Nja jag kanske inte riktigt gör detmen från o med idag tror jag i alla fall på mirakel. Vi hade premiär med musikalen Trollkarln från Oz idag - utan att hunnit ha ett enda genomdrag inför densamme. O pjäsen sitter till 90%!!!
Detta e alltså större mirakel än när Jesus gick på vatten!

Jag har som vanligt lagt ner mer tid än jag borde på föreställningen och bl a skrivit om den.  Alla de figurer som Dorothy möter är underbara karaktärer men min personliga favorit e hunden Toto (som i våran version talar). Detta för att jag själv har skrivit in henne i manuset vilket gör att jag tycker att alla hennes skämt e klockrena!

Nu har jag en liten vilostund fram till 15 då jag åter ska till skolan o förbereda kvällen föreställning. Med lite tur så e den ännu vassare än morgonens =)
Jag har precis suttit o kollat in Ingenting e bra, hejdå! Det är första gången jag kan se den som en riktig åskådare istället för att gå runt o va alldeles nervig för att allt inte ska sitta till 100 och jag måste säga att den är tom bättre än jag trodde. Jag som har regisserat den och läst den si så där 1000 gånger och sett den ungefär lika många gånger och som framför allt har hela tiden haft bilderna av den i min hjärna satt o grät till slutscenen.
Fyfan va vi e bra!!! =)

Lämnar er med en bild på Toto och jag gissar på att ni framöver får se fler bilder ifrån Oz

Kram o hej

från oz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till. Vi syns senare. Tappa aldrig din tro till GUD:

2009-06-01 @ 13:22:34
Postat av: Linda

yay vad kul! :D och vilken söt hund haha ;D

2009-06-01 @ 13:23:36
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0