Hemma hos linda

Sitter hos föken linda (hon från roadtrippen om ni minns de) där jag övernattat. Måste säga att hennes soffa e riktig skum. De är en bäddsoffa som e stenhård till en tredjedel o resten e supersoft men de skummaste av allt e att jag sovit riktigt bra i den o nacken e återigen på väg mot rätt håll.

I natt var jag dessutom med om en ny upplevelse, nämligen att titta på tv-spel. Linda har en gammal sega o spelet lejonkungen. Så jag tyckte att hon kunde spela de o jag tittade på, lyssnade på musiken o bara mös :p
Linda har förresten världens coolaste etta. Vart jag än tittar på hittar jag nåt riktigt coolt som jag skulle vilja ha. Just nu håller hon på fixar frulle me HELLO KITTY TOAST. Alltså fatta hon har en brödrost som gör hello kitty figurer på brödet medans det rostas - me so like =D

O så va krogen igår - de tar vi nån annan gång när jag kan lägga upp bilder med.

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Mats

Hej!

Låter som att du har haft en händelserik helg!

Själv har jag har kört på temat "go west" denna helg fast vi är tillbaka nu. Vi ses i morgon.

Ciao!

/Mats

2009-06-07 @ 11:43:51
Postat av: Linda

HAHAH! Tack, tack! Du är så välkommen igen så :) Skitkul att du var här kram

2009-06-07 @ 17:41:35
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0