Fula skor

Nu har man fått tillbaka sina paras av svenska staten o känner sig alltså lite smårik. Och för en gångs skull e deras timing dessutom riktig bra. Har slösat på dem som bara den igår och idag.

Igår hade vi en liten avskedsfest för mig o en kollega. Eller fest och fest. Det var en trevlig kväll tillsammans helt enkelt. Vi samlades hos mig o fyra av kamraterna provade min spikmatta varav två bestämde sig för o köpa egna. Jag borde få en gåva av företaget som gör spikmattorna :P
De andra drack gott(?) vin o whiskey som mr PG bjöd på medans jag själv drack smoothies eftersom jag fortfarande går p å mina starka tabletter. Sedan gick några av oss vidare o käkade på en thai restaurang innan vi avslutade kvällen på en irlänsk pub. Jag drack te som puben bjöd på - NICE =)
Maten var himla så där. Återigen inser jag att jag borde starta egen krog. Om jag någon gång tröttnar på teater lr blir arbetslös ska jag läsa till kock. Det är ett löfte! Men däremot var de duktiga på presentationen utav maten. På min tallrik hade de gjort en ros av något rosa som vi inte kunde identifiera men god var den och fin :P

Idag började jag dagen med att träffa B i Nässjö och därefter var jag o skulle köpa en mjukglass. Väl inne i affären såg jag en kruka som fick mig att  tänka på S så jag fixade till ett paket med krukan o lite till och åkte till hennes jobb och lämnade det innan jag åkte hem till fina Vetlanda. Väl här så fortsatte shoppandet o nu slog jag till på stort och köpte nåt som jag planerat för i flera månader, nämligen mitt livs DYRASTE och FULASTE par skor. skorna är av märket MBT och ser mycket speciella ut. De e nämligen runda undertill. Tanken e att de ska belasta benmusklerna mera samtidigt som de e skonsammre mot lederna än vanliga skor. Just den modellen som jag gillade va de dessutom rea på så de kostade bara 2 laxar =)

Kram o hej


Vi flummar loss =P



Fin ros men resten ser lite så där ut tycker jag!



Visst e de fula? :P


Kommentarer
Postat av: Linda

vad gullig du är mot S :D

hmm ja det finns snyggare skor, men bara dom är sköna så :)

2009-06-22 @ 11:19:50
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0